grubyzwierz

razy

15.08.2007

Odra  - okolice Krosna Odrzańskiego

Po powrocie znad morza od razu z Przemkiem wybraliśmy się na nockę. Wybraliśmy się jednak nieco za późno i główki, na których chcieliśmy się zatrzymać były już niestety zajęte. Po rozbiciu obozu zarzuciliśmy wędki i czekaliśmy na brania. Jednak aż do nocy nic się nie działo. Około 22:30 poszliśmy spać.

Rano Przemek wstał pierwszy. Zanim ja się wygramoliłem z namiotu on już dawno spinningował. Dzięki temu udało mu się złowić ładnego sandacza. Gdy obłowiliśmy wszystkie bankowe miejsca (więcej brań już nie było) Przemo zarzucił dwie gruntówki. W czasie gdy on rozpalał ognisko na jedną wędkę miał branie. Byłem najbliżej więc zaciąłem i rozpocząłem hol. Czułem, że to mała ryba. Przy brzegu okazało się, że to kilowy kleń. Nie udało mi się go podebrać, gdyż wypiął mi się przy samej dłoni. Kilkadziesiąt sekund później na Przemka wędkę jest kolejne branie. Tym razem jednak rybę udaje mi się podebrać. Na brzegu ląduje ponad kilowy kleń.

Przez kolejne kilkadziesiąt minut nie mamy brań na gruntówki. Zwijamy więc cały obóz i ze spinningami wędrujemy w górę rzeki. Trafiamy na okoniowe eldorado. Każdy z nas łowi po 30-40 okoni w granicach 20 cm. Bardzo mało jest niewymiarowych, Przemo łowi kilka w granicach 25 cm. Najciekawszy okoń złowiony przez niego miał świeże rany na boku. Nie wiemy, czy zrobiła mu je wydra czy całkiem spory sandacz.

Mi również trafiła się ciekawa ryba. Na paprocha zacinam całkiem sporego lina.

Przed południem wracamy do domu. Mimo małej ilości brań, nie narzekamy. Przecież to nie nasza wina, że ryby nie brały, tylko zajętych główek i niskiego stanu wody ;P

STRONA GŁÓWNA => RELACJE Z WYPRAW

Menu prawe

6,0 kg

POLECAMY

stat4u

Top 100 o Wedkarstwie

Wedkarstwo

grubyzwierz

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2006-2011 GrubyZwierz.com Projekt i wykonanie: GrubyZwierz

E-mail: waldek@grubyzwierz.com

Odsony: 9158 Unikalne:1933 Dzisiaj: 4 Online: 1Top: 28-02-2024 (100)